
Městská část

Volené orgány

ÚŘAD MČ Praha–Libuš


ÚŘEDNÍ HODINY
Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:30

Adresa úřadu
Úřad městské části Praha-Libuš
Libušská 35/200, 142 00 Praha 4 – Libuš
tel.: + 420 261 711 380
tel.: + 420 244 471 884
fax: + 420 241 727 864
e-mail: mc.libus@praha-libus.cz
IČ: 00231142
DIČ: CZ 00231142
ID schránka: u8xaktr


Veřejné zakázky
Veřejné zakázky, které je dle zákona povinnost uveřejňovat na profilu zadavatele veřejných zakázek v certifikovaném elektronickém nástroji, jsou uveřejněny na profilu zadavatele veřejných zakázek. Na stejném profilu mohou být uveřejněny zakázky malého rozsahu.
V současném období dochází z důvodu ukončení provozu poskytovatele současného profilu zadavatele k přechodu z profilu zadavatele https://www.softender.cz/detail/PRAHALIBUS na profil zadavatele http://www.stavebnionline.cz/profil/praha-libus
Věštník veřejných zakázek: http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/
Název poptávky: | Snižování spotřeby energie v MŠ Ke Kašně MČ Praha-Libuš – výměnou ústředního vytápění včetně zdroje tepla za současné výměny rozvodů vody - veřejná zakázka č. 20130408 - UKONČENA PODPISEM SMLOUVY S VÍTĚZNÝM UCHAZEČEM |
Zadavatel: | MČ Praha - Libuš |
Předpokládaná hodnota: | 2.993.167 Kč bez DPH |
Předmět zakázky: | stavební práce včetně souvisejícíh dodávek - vedoucí k instalaci ústředního topení, instalace centrálního zdroje tepla a výměně rozvodů vody v objektech hospodářského a dětského pavilonu |
Způsob zadání: | zakázka malého rozsahu vyhlášená formou veřejného otevřeného výběrového řízení mimo rámec zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách |
Začátek lhůty pro podání nabídek | 08.04.2013 |
Konec lhůty pro podání nabídek: | 06.05.2013 |
Zveřejněno na "Profilu zadavatele" | ANO |
Zveřejněno na "ISVZ US" | NE |
Poznámka: | |
LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK Datum vyhlášení veřejné zakázky: 5.4.2013 Lhůta pro podání nabídek končí dne 6.5.2013 v 9:00 hodin. Místo pro podání nabídky v přiložené písemné výzvě. BLIŽŠÍ INFORMACE Návod na požádání o zadávací dokumentaci v přiložené písemné výzvě. OBHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ Dne 15. 4. 2013 v 10:00 hodin se srazem účastníků na místě budoucího staveniště (před areálem MŠ Ke Kašně, Ke Kašně 334, 142 00 Praha 4 - Písnice). KONEC LHŮTY PRO PODÁNÍ DOTAZŮ Zadavatel si vyhrazuje právo ukončit lhůtu pro podávání dotazů dnem 30.4. 2013 ve 24:00 hod. ADRESA PRO VYŽÁDÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Adresa pro písemné vyžádání zadávací dokumentace: Ing. Ivo Pujman, vedoucí odboru majetku a investic, Telefon/fax: + 420 603 410 025 / + 420 241 727 864, E-mail: pujman@praha-libus.cz. Kontaktní osoby určené zadavatelem ve věci poskytování informací a předání zadávací dokumentace k této veřejné zakázce jsou: - Ing. Jiří Sochůrek., tajemník, ve věcech technických, Telefon/fax: + 420 261 711 380 + 420 241 727 864, E-mail: tajemnik@praha-libus.cz a - Ing. Ivo Pujman, vedoucí odboru majetku a investic, Telefon/fax: + 420 603 410 025 + 420 241 727 864, E-mail: pujman@praha-libus.cz. Zadávací dokumentace k předmětu veřejné zakázky bude uchazeči zaslána BEZPLATNĚ POŠTOU na základě písemné žádosti uchazeče doručené (faxem, e-mailem nebo poštou) výše uvedené kontaktní osobě v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hod. V ELEKTRONICKÉ VERZI NA CD. Bližší informace v přiložené písemné výzvě.
BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 1.: Zveřejnění Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace - Obchodní podnínky včetně návrhu smlouvy. BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 2.: Zveřejnění verze č. 2 dokumentu - "Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace - Obchodní podnínky včetně návrhu smlouvy". BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 3.
ZADAVATEL ROZHODL O VÝBĚRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY: Zadavatel ROZHODL o výběru nejvhodnější nabídky a přidělení výše uvedené veřejné zakázky tomuto uchazeči: ESPO Týniště s. r. o., Nádražní 486, 517 21 Týniště nad Orlicí, IČ: 25286811. Více viz. soubor Rozhodnutí v přílohách. Zadavatel připravuje tiskovou opravu Rozhodnutí o nejvhodnější nabídce. Připravovaná verze je zveřejněna v přílohách. Zveřejněna bude na těchto stránkách a na profilu zadavatele dne 8.7.2013.
Zadavatel se omlouvá za tiskové chyby ve zveřejněném Rozhodnutí. Jejich opravy nemají žádný vliv na výběr nejvhodnější nabídky. Zadavatel zveřejnil opravu tiských chyb v Rozhodnutí o nejvhodnější nabídce. Oprava je zveřejněna na těchto stránkách a na profilu zadavatele ode dne 8.7.2013 jako soubor "Rozhodnutí v2 - oprava tiskové chyby".
ZADAVATEL UZAVŘEL SMLOUVU S VÍTĚZNÝM UCHAZEČEM Zadavatel dne 29.7.2013 uzavřel na základě usnesení smlouvu s vítězným uchazečem. Smlouva je zveřejněna od 2. 8. 2013.
|
Připojené soubory







Příloha č. 5 - Projektová dokumentace - jednotlivé pdf (3322.295 Kb)







![-> zadávací dokumentzace -> 23_02_Zadavaci_dokumentace[1].pdf - (1625.928 Kb) - Externí soubor otevřený do nového okna ikonka](obr/ikony_soubor/pdf.gif)








infoservis




















Důležité telefony
Hasiči | 150 |
---|---|
Záchranná služba | 155 |
Městská policie | 156 |
Policie ČR | 158 |

Ankety
Výsledky anket, dotazníkových průzkumů a sledování různých ukazatelů kvality života v Libuši a Písnici.




Magazín U nás
Poslední číslo: 03/2018


